PRESENTACIÓ DEL BLOG

Benvinguts i benvingudes

Primer de tot, em presentaré: El meu nom és Juan Antonio encara que tot el món em coneix com Juanan. Sóc mestre de suport d'Educació Infantil i alhora estic de coordinador de formació i activitats en una Escola de Temps Lliure i Animació d'Eivissa (Illes Balears) El poc temps que em queda disponible el dedico a ampliar coneixements que em puguin ajudar en la meva feina, tant en el col·legi com dins del món del temps lliure.

Sobre la meva illa (encara que sóc eivissenc d'adopció) he de dir que estic molt enamorat d'ella, p
erquè crec que és un lloc meravellós per viure i en el hi ha llocs realment excepcionals
(excepte en alguns mesos d'estiu... i sobretot per motius que tots coneixereu).

I una vegada fetes les presentacions, el motiu d'aquest blog és

crear un espai d'intercanvi d'opinió, experiències, materials i debats entorn de les Noves Tecnologies de la Informació i la Comunicació a l'Educació i, sobretot, que sigui una eina útil per la nostra feina com a docents i educadors.


dissabte, 30 de maig del 2009

Mini PAC 2.5 Mapa Conceptual


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada